Znamy prelegentów na Retail Summit 2017

Konferencja Poland & CEE Retail Summit odbędzie się w Warszawie w hotelu Hilton w dniach 29-30 marca 2017 r.

Tradycyjnie konferencja będzie podzielona na 5 sesji tematycznych: rynek detaliczny, hurtowy, dystrybucja; zakupy, sprzedaż oraz marka własna; shopper marketing, category & brand management; łańcuch dostaw; futurology. W każdej z nich w ciągu dwóch dni odbędzie się kilkanaście prezentacji i dyskusji.

Wśród prelegentów i uczestników dyskusji będzie silna reprezentacja firm detalicznych i hurtowych, m.in.: Pedro Martinho, członek zarządu Eurocashu; Joao Ramos, ekspert, były dyrektor ds. strategii asortymentowej Jeronimo Martins Polska; Michał Graniewski, dyrektor marketingu Eurocash; Janusz Lella, prezes Małpki Express; Tobias Wasmuht, dyrektor zarządzający Spar International; Krzysztof Tokarz, prezes GK Specjał; Piotr Korek, european property director Tesco CEE; Dariusz Kalinowski, prezes Stokrotki; Wojciech Kruszewski, prezes Lewiatana Holding; Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

W gronie przedstawicieli producentów branży FMCG będa m.in.: Geraldine Huse, prezes zarządu Procter & Gamble Central Europe; Mieszko Musiał, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży w Grupie Carlsberg; Matthew Jipps, członek zarządu Kompanii Piwowarskiej; Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedele; Piotr Kaznowski, customer marketing director, Mars; Tomasz Beszterda, customer marketing director w Diageo.

Przypomnijmy, w ubiegłorocznej edycji konferencji wzięło udział ponad 1100 gości, w tym reprezentanci 63 sieci handlowych i 425 przedstawicieli producentów FMCG.

 

Barbara Mikusińska 568 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.