Morning Fresh i "Gwarancja satysfakcji"

W ramach programu "Gwarancja satysfakcji" PZ Cussons, producent Morning Fresh, oferuje zwrot kosztu produktu w sytuacji, kiedy ten nie spełni oczekiwań klienta.

Zwrot odbywa się na podstawie przysłanego przez konsumenta formularza wraz z napoczętym produktem oraz dowodem jego zakupu.

- Produkty Morning Fresh od lat utrzymują wysoką jakość i niezmiennie wydajną, skoncentrowaną formułę - mówi Izabela Wylon, junior brand manager Morning Fresh.

I podkreśla, że już niewielka ilość płynu wystarcza, aby uporać się z najcięższymi zabrudzeniami.

- Aby o skuteczności produktu mogły przekonać się kolejne grupy konsumentów, postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów uruchamiając Program „Gwarancja satysfakcji”. Jesteśmy pewni wysokiej jakości i skuteczności naszych produktów, dlatego gwarantujemy pełną satysfakcję z zakupu płynów Morning Fresh lub zwrot pieniędzy – tłumaczy Izabela Wylon.

Akcja komunikowana jest poprzez nakładki promocyjne na produktach oraz stronę www. i potrwa do 31 lipca 2017 r.

Joanna Hamdan 5503 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.