Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Największe marki: kampanie i promocje

Kubuś, Kurczak Kukurydziany Drosed, Lajkonik, Pawełek, Perfecta, Prince Polo, Stock, Wasa, Yoskine.

  • Kubuś (Grupa Maspex)
    rusza z kampanią dla nowych smakołyków. Na jej potrzeby przygotowany został nowy telewizyjny spot Kubusia. Kampanii towarzyszą także trzy krótsze spoty, w których zaprezentowane są wszystkie rodzaje ciasteczek – okrągłe 8 zbóż, ciasteczka maślane oraz czekoladowe Choco.
  • Grupa Drosed rusza z kampanią Kurczaka Kukurydzianego. Billboardy oraz citylighty w prawie 40 największych miastach, a także degustacje w miejscach sprzedaży – to wsparcie, jakie wiosną otrzyma Kurczak Kukurydziany. Kampania outdoorowa Grupy Drosed wystartowała 1 kwietnia br. i potrwa do końca miesiąca. Najnowsza kampania outodoorowa to kolejne działanie Grupy Drosed mające na celu promocję Kurczaka Kukurydzianego. Kreacje reklamowe pojawią się na 580 nośnikach reklamowych: billboardach, citylightach i frontlightach w największych polskich miastach, takich jak: Warszawa, Poznań, Wrocław, Lublin, Szczecin, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Częstochowa, Radom, Bydgoszcz czy Toruń. Kurczak Kukurydziany to pierwszy na rynku produkt Grupy Drosed, który pojawił się w odświeżonym opakowaniu, sygnowanymnowym logo marki Drosed.

  • Wystartowała kampania telewizyjna promująca nowy wizerunek marki Lajkonik - marki słonych przekąsek. W 2015 roku marka przeszła rebranding. Po nowym logo i opakowaniach, Lajkonik zdecydował się na odświeżenie komunikacji i świata marki. Platforma "Dobrze się spotkać” ma znaleźć swój wyraz w idei kreatywnej "973 powody do spotkań”, a te z kolei zostały wykorzystane we wszystkich punktach styku z konsumentem: od opakowań i półki, przez media społecznościowe, aż po spoty TV. Nowa kampania TV, oprócz komunikacji nowego pozycjonowania, promuje także nowość produktową w portfolio Lajkonika – Chrupiące Kulki. 30-sekundowy spot, ze skrótem do 15 sekund będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN i Polsat).
  • Batony Pawełek (Lotte Wedel) zyskały nowe, odświeżone opakowania i kolejny smak – Caffe Latte.  Głównym elementem komunikacji jest 30-sekundowy spot. Reklamy będą emitowane od końca marca przez miesiąc w największych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. We współpracy z Radiem Eska w audycji Wkrętarka Alberta w programie Wrzuć na Luz, prowadzonej przez Adama Deczkowskiego „Alberta”, słuchacze będą „wkręcać” się wzajemnie. Na dedykowanej stronie kampanii na http://www.wedel.pl oraz na eska.pl będzie można zgłaszać swoich przyjaciół, rodzinę i innych do „wkręcenia”. Najciekawsze propozycje zostaną zrealizowane na antenie przez prowadzącego audycję. Działania komunikacyjne dedykowane marce Pawełek zyskają także wsparcie w internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej, kanałów social media oraz platformy YouTube. Aktywności prowadzone w digitalu będą oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach. Marka podejmie też współpracę z popularnymi twórcami, którzy będą dzielić się zabawnymi treściami na swoich kontach na Instagramie i Snapchacie. Dodatkowo powstaną śmieszne filmiki o charakterze „wkrętek” z udziałem vlogerów, które pojawią się na ich kanałach na YouTube. 
  • Wiosenna kampania reklamowa marki Perfecta (Dax Cosmetics) obejmuje telewizję, prasę i internet. Twarzą spotów telewizyjnych oraz reklam prasowych, promujących najpopularniejsze linie do twarzy oraz do ciała, jest ambasadorka marki - Magdalena Różdżka. W telewizji, w najbardziej popularnych kanałach, będzie można obejrzeć dwa spoty z jej udziałem, zrealizowane dla serii odmładzających – Perfecta Elixir Multi-Kolagen i Perfecta Esencja Komórek Macierzystych. Zaś kampania w prasie, obejmuje szereg tytułów kobiecych, m.in. Twój Styl, Uroda Życia, Olivia, Claudia, Dobre Rady, Gala, Show, Be Active, Women’s Health. Reklamowane serie pielęgnacyjne do twarzy i do ciała to: Elixir Multi-Kolagen, Esencja Komórek Macierzystych, Express Slim, SPA. W wybranych tytułach pojawią się wklejki próbek. Planowane są także działania PR w prasie i internecie oraz działania w social mediach. Dla marki Perfecta prowadzona jest także kampania promocyjno-reklamowa dla specjalistycznej serii Perfecta Mama, przeznaczonej dla kobiet w ciąży. W ramach akcji edukacyjno-samplingowej w szkołach rodzenia i gabinetach ginekologicznych w całej Polsce przyszłym mamom zostaną przekazane ulotki informacyjne oraz próbki kosmetyków Perfecta Mama. Powstała także strona internetowa www.PERFECTAMAMA.pl. Dla produktów Perfecta Mama trwa także kampania internetowa na najpopularniejszych portalach parentingowych. Celem kampanii jest konsekwentne wzmacnianie świadomości marki Perfecta i dotarcie do jak największej grupy kobiet z kosmetykami i ich przesłaniem: „Piękno jest decyzją”.
  • Wystartowała kampania reklamowa marki wafelków Prince Polo z portfolio Mondelez Polska. Działania realizowane pod hasłem "Prince Polo Autentyk" mają przekonywać do odwagi bycia sobą. Osią kampanii jest 30-sekundowy spot reklamowy, który od 28 marca można obejrzeć w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Czesław Mozil w hotelu, w którym odbywa się zjazd sobowtórów, spotyka Elvisa Presleya, Audrey Hepburn, Fridę Kahlo, Freddiego Mercury’ego czy Marylin Monroe. Wszyscy przyglądają mu się z zaciekawieniem, stwierdzając, że świetnie wcielił się w postać znanego muzyka. Jednak on zdecydowanie wyprowadza wszystkich z błędu – mówiąc, że jest po prostu sobą – Czesławem Mozilem.
  • Stock Polska ruszył z konkursem konsumenckim w którym do wygrania jest wyjazd na Monaco Yacht Show 2016. Aby wygrać wyjazd na tę imprezę wystarczy kupić butelkę Stock Prestige Vodka, zachować paragon, a następnie wejść na stronę www.stockprestige.pl/monaco i odpowiedzieć na zadanie konkursowe. Konkurs trwa do 31 maja. 
  • 28 marca wystartowała telewizyjna kampania Wasy (Barilla Poland). Spot kusi kolorem i prostotą przekazu. Na ekranach telewizorów zawita mężczyzna w kuchni, zastanawiający się, co może uatrakcyjnić jego posiłek. Lekkie, chrupiące pieczywo w formie kanapki z rana to strzał w dziesiątkę. Kampania dedykowana jest osobom dbającym o zdrową i zbilansowaną dietę oraz aktywnym fizycznie. Producent zachęca do zmiany menu na wiosnę i nastawienie się na smaczną, zdrową i lekką żywność. Kampania potrwa do 24 kwietnia.
  • Ruszyła kampania reklamowa Yoskine, kosmetyków z portfolio firmy Dax Cosmetics, stworzonych we współpracy z japońskimi laboratoriami w Kioto. Kampania pod hasłem „Japońska Moc Odmładzania” będzie promować wszystkie serie odmładzające marki Yoskine. Kampania przewiduje reklamę prasową oraz działania PR w tytułach kobiecych, internecie i social mediach. W prasie zaplanowane zostały advertoriale z udziałem Agnieszki Cegielskiej, która poleca kosmetyki Yoskine i wykorzystywaną w nich japońską technologię IN-YO. Pojawią się także layouty reklamowe z wklejkami próbek. Aktywności reklamowe pojawią się m.in. w Twoim Stylu, Pani, Urodzie Życia, Zwierciadle, Vivie!, Gali. Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Jej celem jest dalszy wzrost rozpoznawalności marki Yoskine i umożliwienie konsumentkom zapoznania się z kosmetykami, które są dystrybuowane w drogeriach na terenie całej Polski oraz w sieciach drogeryjnych, m.in. Rossmann, Super-Pharm i Hebe oraz w perfumeriach Douglas.

Joanna Hamdan 5148 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.