Nestlé Schöller dwa razy lepiej niż rynek

W ubiegłym sezonie lodowym Nestle Polska zwiększyło wartość sprzedaży aż o 23 proc. - poinformowała Małgorzata Kamińska, marketing manager w dziale lodów w Nestlé Polska.

Tak dobry wynik był w pewnej mierze zasługą doskonałej pogody,  gdyż to dzięki niej cały rynek lodów urósł aż w 2015 roku aż o 11 proc. (Nestlé za Nielsen, wartość sprzedaży, okres skumulowany grudzień 2013 –listopad 2015)

- Wiele nowości, jak również standardów w naszym portfolio bardzo dobrze się sprzedawało.
Co więcej niektóre nowości, tak jak np. Kaktus o smaku cytrynowo-jabłkowym nie skanibalizował Kaktusa o smaku cytrynowo-truskawkowym, co nas bardzo cieszy. Cały czas widzimy potencjał do rozwoju dla tej marki, która bardzo dynamicznie się rozwija – mówi Małgorzata Kamińska informując, że w 2015 wartość sprzedaży  marki Kaktus wzrosła aż 85 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. Również segment lodów w rożkach, w którym marka Nestlé Schöller jest liderem, odnotował wzrost wartości sprzedaży o 21 proc. 

W segmencie lodów impulsowych marka Kaktus posiada już trzy warianty – o smaku cytrynowo-truskawkowym z polewką, Kaktus o smaku cytrynowo-jabłkowym z polewką oraz tegoroczną nowość Kaktus z dłuuugą polewką. - W 2016 postanowiliśmy tez „przenieść” kultowe lody Kaktus do segmentu gastronomicznego i zaoferować konsumentom możliwość spróbowania tych lodów na gałki – dodaje Małgorzata Kamińska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.