Hortex nr 1 w mrożonkach i nr 2 w sokach

Marka Hortex pozostaje liderem na rynku mrożonych warzyw i owoców, ma także silną drugą pozycją na rynku soków, nektarów i napojów owocowych w Polsce - poinformowała Beata Łosiak, PR manager Grupy Hortex.

Obecny udział marki Hortex w rynku mrożonych warzyw i owoców wynosi 28 proc. ilościowo i 37 proc. wartościowo, natomiast na rynku SNNN jest to odpowiednio: 11 i 12 proc. proc. (Hortex za Nielsenem, jako suma kategorii: warzywa mrożone z wartością dodaną, mrożone dania obiadowe gotowe, mrożone dania gotowe do podgrzania, mrożone zupy do gotowania, owoce mrożone, warzywa mrożone), sprzedaż wartościowa i ilościowa w kg, okres skumulowany: luty’15-styczeń’16).

Dziś w zakładach Grupy Hortex produkowanych jest 75 mln opakowań mrożonych warzyw i owoców rocznie oraz prawie 200 mln opakowań soków, nektarów i napojów. W portfolio marki Hortex znajduje się 60 produktów mrożonych oraz 80 z kategorii SNNN (soki, napoje niegazowane, nektary).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.