Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

CEDC International. Żubrówka Biała

W nowej butelce.

Żubrówka Biała od marca dostępna jest w nowej butelce. Odświeżone opakowanie podkreśla najważniejsze cechy  Żubrówki – krystaliczną czystość, naturalność, łagodny smak i moc inspirowaną Puszczą Białowieską.

Nowa, smuklejsza i wyższa butelka Żubrówki Białej, zaprojektowana została w eleganckim i nowoczesnym stylu. Powiększone grawery, przedstawiające żubra i trawę żubrową, to jej główne wyróżniki, nawiązujące do długiej tradycji marki. Żubrówka Biała otrzymała też zakrętkę z grawerem z nazwą marki oraz nową, oszronioną etykietę w naturalnych, zimowych barwach.

Wprowadzenie na rynek Żubrówki Białej w nowej odsłonie opiera się na kampanii pod hasłem „Czysty żywioł”. Wspierane będzie ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Kampania dodatkowo opierać się będzie na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie.

Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego nowej Żubrówki Białej wynoszą: 5,79 zł za 100 ml, 10,39 zł za 200 ml, 21,79 zł za 500 ml, 33,49 zł za 700 ml i 43,99 za 1000 ml.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.