Sokołów liczy na dobry sezon

- Tegoroczny okres letni będzie wyjątkowy, chociażby z uwagi na zbliżające się imprezy: Mistrzostwa Europy w piłce nożnej, Olimpiada, czy Światowe Dni Młodzieży. Nie można też zapomnieć o długich weekendach - mówi Mieczysław Walkowiak, wiceprezes zarządu ds. handlu i marketingu, Sokołów.

Podkreśla, że dla Sokołowa, jako dla producenta m.in. mięsa na grilla,  będzie to czas wytężonej pracy, a że na rynku dostępna jest coraz szersza ofertę wyrobów na grilla, firma chce się wyróżnić samym produktem oraz opakowaniem i formą podania.

Według Mieczysława Walkowiaka, wiceprezesa zarządu ds. handlu i marketingu w Sokołowie, coraz większe zainteresowanie konsumentów wzbudzają miksy, np. 3 różne rodzaje kiełbas w jednym opakowaniu. Ciekawym pomysłem są dodatki, np. sosy, tacki do grillowania, także sprzedawane w jednym opakowaniu z produktem. Dlatego z nowości Sokołów proponuje takie wyroby, w których klient dokonując jednego zakupu odnajdzie 2 lub 3 różne propozycje.

W sprzedaży w sezonie grillowym nadal dominują jednak tradycyjne mięsa i jego przetwory: cienkie kiełbasy, kaszanka, karkówka czy boczek w plastrach, zarówno w gotowych marynatach, jak i bez nich. - Dla konsumentów ceniących wartości odżywcze i walory smakowe wołowiny opracowaliśmy klika nowych propozycji na sezon grillowy w marce Uczta Qulinarna - dodaje Mieczysław Walkowiak.

Szeroka gama mięs i wędlin produkowanych w zakładach Sokołowa dostępna jest m. in. poprzez 41 własnych hurtowni i 48 sklepów pod szyldem Delikatesy Mięsne Sokołów. Sklepy zlokalizowane są w całej Polsce, część z nich funkcjonuje, jako samodzielne stoiska w sieciach Kaufland.

Ilona Mrozowska 1902 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.