McCormick: to dla nas szczególny rok

Marka Kamis obchodzi 25. urodziny. Powstała więc specjalna platforma promocyjna o nazwie Smaki 25-lecia, która będzie aktywna przez cały 2016 r.

- Postawiliśmy na prosty mechanizm promocji. Należy zakupić dwa dowolne produkty marki Kamis, zarejestrować paragon i oddać swój głos na któryś z wyróżnionych przez nas smaków 25-lecia. Terminy aktywacji są zbieżne z najważniejszymi dla nas sezonami sprzedażowymi - wyjaśnia Iwona German, head of marketing w firmie McCormick Polska.

Są to: Wielkanoc (10.03 – 10.04),  grill (11.04. – 31.07),  powrót do szkoły (01.08. – 31.10),  Boże Narodzenie (02.11. – 31.12).

Do wygrania są nagrody pieniężne i rzeczowe: 4 x 25 000 PLN (główna nagroda to 25 000 zł - do wygrania w każdym sezonie); 10 000 nagród II stopnia (po 2500 nagród rzeczowych II stopnia na każde losowanie). Dodatkowe nagrody są do wygrania na stronie www.kamis.pl przez cały czas trwania promocji

Marka Kamis będzie również promowana w telewizji. - 21 marca zadebiutowaliśmy z własnym 10. minutowym programem lifestylowo-kulinarnym, emitowanym w paśmie największej oglądalności w telewizji Polsat. Dodatkowo planujemy emisję spotów reklamowych, również w okresie letnim - mówi Iwona German. 

Na lato McCormick zaplanował ponadto promocje konsumenckie (z nagrodami) w wybranych sieciach handlowych oraz degustacje z udziałem hostess. Na ten rok firma szykuje również nowości produktowe, nie tylko w kategorii przypraw.

Ilona Mrozowska 1902 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.