Carrefour: mamy więcej klientów

Kampania reklamowa Bonjour w Carrefour z Napoleonem przyciągnęła do sklepów sieci więcej kupujących.

Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, ostrożnie jednak przewiduje rezultaty kampanii. - Na razie mamy więcej klientów, wśród nich nowych, w porównaniu z analogicznym okresem rok temu – mówi Handlowi Extra. Podkreśla, że to okres przedświąteczny i można spodziewać się mniejszej liczby kupujących po świętach.

Kampania ma pomóc Carrefourowi odzyskać klientów, którzy zrezygnowali z zakupów w sklepach sieci oraz zdobyć nowych. W 2015 r. zakupy w Carrefourze robiło 5 mln osób tygodniowo. W porównaniu z 2014 r. liczba ta była stabilna.

Barbara Mikusińska 606 Artykuły

Współtwórczyni „Handlu”. Od początku jego istnienia, czyli od 1993 r., redaktor naczelna. Globtroterka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.