E.Leclerc z kolejną odsłoną akcji "Nasze Regiony mają Talent"

Podstawowym założeniem akcji Stowarzyszenia E.Leclerc jest współpraca z lokalnymi producentami i dostawcami.

Tym razem Stowarzyszenie E.Leclerc w ramach ogólnopolskiej akcji „Nasze regiony mają talent” zaprasza do odkrywania wyrobów Wielkopolski, Podlasia i Małopolski. Akcji towarzyszy wydanie okolicznościowego katalogu zawierającego lokalne produkty oraz przepisy kulinarne.

W okresie od 22 marca do 3 kwietnia w sklepach sieci klienci znajdą między innymi: wielkopolskie szynki, kiełbasy i inne wędliny z Taurusa, Smakmięsa czy ZM Smak Górno, produkty benedyktyńskie – żurek, barszcz biały i czerwony, majonez, dojrzewające sery Jana, międzychodzkie przetwory i przyprawy, a także tradycyjne masarskie wyroby z Wasąga, ekologiczne przyprawy, herbatki i produkty z Darów Natury oraz sery korycińskie.

„Nasze regiony mają talent” to akcja Stowarzyszenia E.Leclerc, której podstawowym założeniem jest współpraca
z lokalnymi producentami i dostawcami, w celu rozwoju lokalnych rynków, wzmocnienia potencjału gospodarczego regionów i ich rozwoju społeczno-ekonomicznego.

W programie biorą udział przede wszystkim małe i średnie firmy, funkcjonujące często w oparciu o biznes rodzinny, produkujące według tradycyjnych receptur.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.