Największe marki: kampanie i promocje

Danio, Dawtona, Heineken, Krakuski, Nesprsso, Purina One, Specjal, Tymbark, Werter's Original.

  • Trwa nowa kampania reklamowa serka Danio z portfolio Danone. Działania obejmują telewizję, internet i aktywacje w miejscach sprzedaży. W internetowej odsłonie kampanii na stronie www.danio.com.pl można wziąć udział w zabawie, której celem jest aresztowanie Małego Głoda, a po zamknięciu go w komisariacie – stworzenie mu pseudonimu - każdy w postaci GIF-a z podobizną aresztowanego bierze udział w konkursie, w którym do wygrania są aparaty Fuji Instax oraz power banki w kształcie Małego Głoda. Działania digitalowe obejmują także fan page marki.
  • „Dawtona – Polskich warzyw ulubiona” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania reklamowa Dawtony, promująca odświeżony wizerunek marki. Historie warzyw obecnych w polskich kuchniach od niemal 30 lat, zobaczymy od 12 marca, w trzech różnych spotach, emitowanych na antenie większości stacji telewizyjnych. Rreklamy prezentują: koncentrat, przecier pomidorowy, kukurydzę oraz groszek, jak również nowszych członków rodziny, takich jak: cieciorkę, fasolę czarną, soki pomidorowe, ketchupy i sosy.   Kampania telewizyjna potrwa 4 tygodnie. Trzy różne, 30-sekundowe spoty emitowane będą na antenie największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) oraz w wybranych kanałach tematycznych. Zaplanowano również intensywne wsparcie kampanii na Facebooku, a także działania PR oraz materiały POS, ułatwiające ekspozycję produktów w miejscu sprzedaży. 
  • Jerzy Dudek jest twarzą kampanii Heinekena (Grupa Żywiec) związanej z Ligą Mistrzów. W akcji kibice, którzy kupią piwo, mogą wygrać bilety na mecze, konsole PS4 oraz kegi Heinekena. Kampanię wspiera reklama telewizyjna przedstawiająca markę w kontekście oglądania Ligi Mistrzów UEFA. Promocja trwa od 1 marca do 11 maja. Codzienne losowania wyjazdów i pozostałych nagród odbywają się od 8 marca do 28 kwietnia 2016 r.

  • Ruszyła ogólnopolska kampania mediowa marki Krakuski dedykowana jej najnowszym produktom - linii Paluszki. Spot przygotowany specjalnie na potrzeby akcji można zobaczyć w największych stacjach głównych i tematycznych w kraju oraz serwisach VOD. Marka zaplanowała też działania w mediach społecznościowych, tj. Facebook i YouTube. Uzupełnienie kampanii stanowią nośniki outdoor, które możemy już oglądać w 10 największym miastach i aglomeracjach Polski. Nowości marki otrzymały także wsparcie w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS. Celem kampanii jest zaprezentowanie szerokiej grupie odbiorców nowych produktów poprzez pokazanie wyjątkowego połączenia miękkiego ciasteczka, pysznej galaretki i dużej ilości pysznej czekolady. W jego realizacji pomóc ma wykorzystanie idei kreatywnej opierającej się na powszechnie znanym mechanizmie kalejdoskopu. Kampania potrwa do końca kwietnia 2016
  • Nespresso startuje z promocją dla konsumentów. Przy zakupie wybranego ekspresu marki w dniach 17 marca - 22 maja można otrzymać voucher o wartości do 200 zł do wykorzystania na kawę i akcesoria. Promocja obejmuje wybrane urządzenia z asortymentu Nespresso, w tym także nowy ekspres Prodigio. Ekspresy objęte promocją można zakupić w butikach Nespresso w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, w sklepie internetowym marki, poprzez bezpłatną infolinię firmy oraz w sklepach partnerskich (DUKA, Saturn, Media Markt, Euro RTV AGD). Pełny regulamin promocji znajduje się na stronie: www.klubnespresso.pl. Nespresso zaprasza także na akcje degustacyjne w punktach sprzedaży oraz ekspozycje na terenie centrów handlowych (m.in. w Gdańsku, Poznaniu czy Białymstoku). Lista lokalizacji, w których odbywają się degustacje dostępna jest na stronie: www.nespresso.com/pl/pl/pages/degustacje.

  • Specjal (Grupa Żywiec) już po raz trzeci zaprasza konsumentów do udziału w loterii "Miliony piw od Specjala". Akcja jest prowadzona w punktach sprzedaży na rodzimym rynku marki. Konkurs wystartował 15 marca i potrwa do połowy listopada. Kupując butelkę lub puszkę jednego z wariantów Specjala (Specjal Jasny Pełny lub Specjal Mocny) w promocyjnym opakowaniu, warto sprawdzić, czy pod kapslem/zawleczką znajduje się informacja o nagrodzie. „Miliony piw od Specjala” to promocja typu instant win, a więc nagrodę – puszkę 500 ml piwa Specjal Jasny Pełny – można odebrać od razu u sprzedawcy w sklepie biorącym udział w akcji. Promocyjne piwa Specjal Jasny Pełny i Specjal Mocny można kupić w punktach sprzedaży detalicznej na obszarze województw pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko–mazurskiego, zachodniopomorskiego, mazowieckiego, podlaskiego i wielkopolskiego. Na stronie www.specjal.pl jest dostępna lista sklepów, w których można wymieniać na nagrody odpowiednio oznaczone kapsle/zawleczki. Konsumenci mogą odbierać nagrody najpóźniej do 31 stycznia 2017 r. Loteria "Miliony piw od Specjala" będzie promowana na nośnikach OOH, ekranach bankomatów, w Internecie i w punktach sprzedaży. Uruchomiona została również specjalna infolinia konsumencka.

  • Marka Purina One rozpoczyna kampanię. W akcji bierze udział 2,5 tys. ambasadorek, właścicielek kotów. Kampania WOMM jest częścią działań marketingowych dla akcji pod hasłem „Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie z Purina One”. Głównymi celami działań marketingu rekomendacji jest budowa trialu i poinformowanie o akcji „Podejmij 3-tygodniowe wyzwanie z Purina One” oraz zwiększenie penetracji rynku w grupie docelowej. Dla 12,5 tys. ekspertek Streetcom dostępna jest także „Strefa wiedzy”. Znajdują się w niej informacje na temat produktów Purina One, porady oraz inspiracje dla właścicieli kotów. Więcej informacji na temat akcji na: https://www.kociarze.pl/trzy-tygodniowe-wyzwanie. Akcja trwać będzie 5 tygodni.

  • Tymbark przedstawia najnowszą wersję gry Kapsel Run2! Challenge, a wraz ze zaktualizowaną aplikacją zaprasza na konkurs, który potrwa 6 tygodni. Aby wziąć w nim udział, należy się zarejestrować w aplikacji Kapsel Run 2! Challenge za pośrednictwem Facebooka. W każdym z kolejnych sześciu tygodni na graczy czeka nowa pula nagród. Do zdobycia są kapselkowe gadżety – z każdej puli otrzyma je 30 osób, a co tydzień jeden najlepszy gracz wygra nagrodę główną, czyli X-box One.

  • Firma Storck wprowadza na rynek nowy wariant cukierków Werter's Original - Creamy Filling. Od stycznia tego roku słodycze są dostępne w regularnej sprzedaży. Również od stycznia także klasyczne Werther’s Original są dostępne w nowej, zmienionej szacie graficznej. Od marca br. cała marka wspierana jest intensywną kampanią reklamową. Nowy spot telewizyjny wspiera oba warianty smakowe. Kampania promocyjna obejmuje: telewizję, outdoor, internet, PR, degustacje i materiały POS, marketing rekomendacji.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.