Piwo dla konsumentów w wieku 55+ w Kompanii Piwowarskiej

Producent będzie wypuszczał piwne nowości adresowane do starszych mężczyzn - zapowiada prezes browaru Andrew Highcock.

Seniorzy, do których zaliczani są konsumenci powyżej 55.roku życia do niedawna byli pomijani w pomijani w badania marketingowych. Niemal wszyscy producenci FMCG koncentrowali zabiegali względu dużo młodszej klienteli, co w przypadku takich produktów jak piwo jest uzasadnione – młodzi ludzie prowadzą bardziej aktywny styl życia i konsumują zacznie więcej złotego napoju niż osoby starsze.

Jednak proces starzenia się społeczeństwa jest nieubłagalny i Kompania Piwowarska uwzględniła to w swojej najnowszej strategii: - Obecnie na jedną osobę w przedziale wieku 19-24 lata przypadają dwie osoby w wieku 55-65. Za cztery lata będzie to stosunek 1:3. I to będzie miało wielki wpływ na nasz biznes – tłumaczy Ander Highcock.

Z przeprowadzonych badań jakościowych wynika, że osoby starsze piją faktycznie mniej piwa, ale za to stawiają przed nim większe wymagania. Gotowe są więcej za nie zapłacić, więc preferują piwa premium, oczkują nowych smaków. Do nich Kompania adresuje piwa Pilsner Urqell i Dębowe. Przypaść ma im do gustu „Prażubr”, niepasteryzowana odmiana piwa Żubr z browaru w Dojlidach.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.