Frisco.pl: przed Wielkanocą rośnie sprzedaż żywności ekologicznej

Jak pokazują dane internetowego supermarketu Frisco.pl, sprzedaż eko warzyw, wyrobów nabiałowych czy wędlin zamówionych w tym e-sklepie była w okresie przedświątecznym w 2015 roku o prawie 10 wyższa niż w tym samym czasie rok wcześniej.

- Przy okazji Wielkanocy obserwujemy trend, jakim jest rosnąca popularność żywności ekologicznej. Zawiera ją w tym czasie niemal jedna czwarta wszystkich koszyków klientów – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

Jak wynika z analizy Frisco, przed ubiegłorocznymi świętami produktem, który pojawiał się w największej liczbie zamówień zawierających artykuły ekologiczne były bio jajka. Spośród warzyw najwięcej eko-koszyków zawierało marchew, młode ziemniaki, czosnek, buraki, włoszczyznę oraz cukinię. Klienci chętnie zamawiali też bio pomidory, ogórki czy rzodkiew. W kategorii mięs królowały zaś szynka, wędzonka i kiełbasy. Osoby kupujące ekologiczny nabiał na świąteczny stół wybierały najczęściej twaróg, śmietanę i mleko.

Rosnące zainteresowanie bio żywnością Frisco.pl obserwuje również przed tegorocznymi świętami.

Analiza Frisco.pl została opracowana na podstawie zamówień zrealizowanych w e-sklepie w miesiącu wielkanocnym i miesiącu bezpośrednio go poprzedzającym w 2015 roku. Do porównania wykorzystane zostały dane z analogicznych okresów 2014 r.

Joanna Hamdan 5645 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.