Barilla Poland: trend prozdrowotny wzmacnia rynek pieczywa chrupkiego

- Cały rynek pieczywa chrupkiego w 2015 r. osiągnął wartość 82,1 mln zł - informuje Marta Martys z działu marketingu Barilla Poland.

Podaje, że rosnące zainteresowanie produktami pozytywnie wpływającymi na zdrowie jest istotne dla tej kategorii. - - Dlatego obserwujemy wzrost sprzedaży pieczyw wypiekanych w 100 proc. lub ze znaczną przewagą mąki pełnoziarnistej – mówi Marta Martys, która przypomina, że według najnowszych wyników badań, pieczywo pełnoziarniste wspomaga działanie układu pokarmowego, jest pomocne w profilaktyce chorób serca i cukrzycy, redukuje ryzyko nadwagi oraz zmniejsza apetyt na słodycze.

Od wielu lat najlepiej sprzedającymi się produktami firmy Barilla Poland pod marką Wasa są: pieczywo chrupkie z błonnikiem (do niedawna znane pod nazwą 3 zboża), chrupkie żytnie i lekkie żytnie. - Niedawno wprowadziliśmy na rynek dwa  zupełnie nowe rodzaje pieczywa chrupkiego wypiekane z dodatkiem zakwasu: żytnie i wieloziarniste. W kwietniu 2016 r., po kilku latach przerwy, ruszy kampania reklamowa pieczywa Wasa, w której przypomnimy jego szeroki asortyment oraz wartości odżywcze – informuje Marta Martys.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.