PZ Cussons. Luksja Care Pro Men

Linia kosmetyków dla mężczyzn.

Od 25 lat Luksja tworzy kosmetyki do mycia ciała przeznaczone głównie dla kobiet. Obecnie, pierwszy raz w historii, marka dzieli się swoim wieloletnim doświadczeniem również z mężczyznami.

W sklepach pojawiła się nowa linia żeli pod prysznic Luksja Care Pro Men. Ambasadorem nowych kosmetyków jest Michał Winiarski - siatkarz i Mistrz Świata 2014.

Główną cechą produktów z linii Luksja Care Pro Men jest wielofunkcyjność, świeże i energetyzujące zapachy oraz wygodne i poręczne butelki o pojemności 500 ml. Skuteczna formuła 2w1 znajdzie uznanie w oczach panów ceniących uniwersalne kosmetyki, którymi można umyć zarówno ciało jak i włosy.

W skład linii Luksja Care Pro Men wchodzą cztery warianty: Fresh, Sport, Energy oraz Sensitive.

Sugerowana przez producenta cena detaliczna każdego wariantu wynosi 9,99 zł.

Joanna Hamdan 4916 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.