E.Leclerc z kolejną odsłoną kampanii telewizyjnej

Nowy spot tematyką nawiązuje do zbliżających się świąt.

W kontynuacji kampanii „Wiem, że kupuję najtaniej”, po raz kolejny detalista przekonuje, że nie trzeba mieć zasobnego portfela żeby zorganizować wystawne Święta, ponieważ wszystkie potrzebne artykuły, także te uważane za delikatesy, można kupić w niskich cenach w sklepach E.Leclerc.

Tym razem bohaterem spotu jest kolejny członek rodziny - mały chłopiec.

Joanna Hamdan 4828 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.