Alma Market z nowym dyrektorem

Zbigniew Kudrycki jest nowym dyrektorem produktów świeżych i ultra świeżych w Alma Market.

Zbigniew Kudrycki karierę rozpoczął w Geant Polska. W kilka lat wielokrotnie awansował, przechodząc kolejne szczeble zawodowe od stanowiska kupca do zastępcy dyrektora hipermarketu. Doświadczenie zdobywał również we Francji.

Następnie w Ahold Polska odpowiadał za zakupy na rynek Polski i Europy Środkowej owoców i warzyw. Do jego obowiązków należało stworzenie nowego modelu dostaw i zakupów - platformy logistycznej. Od 2007 r. związany był z Makro Cash &Carry Polska, gdzie m.in. tworzył strategię rozwoju sprzedaży mięsa i ryb, włączając w to bezpośredni import ryb z Norwegii.

Jest absolwentem Wydziału Ogrodniczego SGGW w Warszawie.

Delikatesy Alma to sieć 48 sklepów zlokalizowanych w największych polskich miastach. Łączna powierzchnia sprzedaży sklepów spółki wynosi 106 tys. mkw. Asortyment obejmuje ponad 60 tysięcy produktów, w tym ponad 3 tysiące pochodzących z importu własnego, dostępnych w Polsce wyłącznie w sieci delikatesów Alma. Firma ma cztery marki własne: Krakowski Kredens oferujący tradycyjne wędliny, przetwory i słodycze; Food & Joy obejmującą produkty łączące wysoką jakość z niższą ceną, suplementy diety Evergood oraz akcesoria kuchenne Smart&Easy.

Firma sprzedaje towar również online przez www.alma24.pl, który obejmuje 17 aglomeracji w Polsce.

Katarzyna Pierzchała 1504 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.