ZM Henryk Kania zwiększyły sprzedaż wędlin

Firma największe wzrosty notuje w sprzedaży kabanosów, szynek oraz kiełbas tradycyjnych.

Jak wynika z badań instytutu GfK Polonia produkty Zakładów Mięsnych Henryk Kania zarówno pod marką Henryk Kania, jak i Henryk Kania Maestro, zwiększyły swoje udziały w rynku w 2015 roku względem roku 2014.

Wartość całego rynku wędlin w zakupach gospodarstw domowych w Polsce w 2015 roku wyniosła ponad 14 mld zł. Produkty pod markami Henryk Kania i Henryk Kania Maestro trafiły do prawie 7,5 miliona gospodarstw domowych, czyli do 55 proc. polskich domów. To więcej o ok. milion gospodarstw w stosunku do poprzedniego roku.

Najdynamiczniej rosnącym segmentem w wędlinach, który jako jedyny przyciągnął nowych nabywców rok do roku, są kabanosy. Co ciekawe, te produkowane przez ZM Kania notują relatywnie szybszy wzrost liczby nabywców niż cały segment kabanosów. W 2015 roku trafiły do ponad 3,2 miliona gospodarstw domowych, a ich sprzedaż wzrosła o ponad 10 proc. rok do roku – wynika z Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Produkty pszczyńskiego producenta zwiększyły liczbę nabywców także w innych segmentach.

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.