Kategoria zup instant ma nowego gracza

Producent, który rozwija sprzedaż na rynku bliskowschodnim zup typu Instant - firma FST Noodles, planuje wejście na rynek europejski, zaczynając od Polski.

- Polska to stabilna gospodarka i duży rynek zbytu. Dlatego postanowiliśmy wejść z naszym produktem na tutejszy rynek. Zdajemy sobie oczywiście sprawę, że polski rynek jest bardzo konkurencyjny i panuje na nim duża konkurencja, ale mamy atuty, które chcemy wykorzystać - mówi Maxim Shcherbakov, prezes FST.

W ofercie firmy są błyskawiczne zupy, nie zawierające sztucznych barwników, wzmacniaczy smaku, glutaminianów i konserwantów.

– Wprowadzamy na rynek polski naturalne zupy błyskawiczne w sześciu smakach w kilku kategoriach cenowych. Naszą niewątpliwą zaletą jest to, że proponujemy absolutnie naturalny produkt w cenie, maksymalnie zbliżonej do istniejących analogicznych produktów, które zawierają konserwanty oraz wzmacniacze smaku - dodaje Maxim Shcherbakov.

Firma FST pojawiła się już na okres próby w sieci Spar Polska. Obecnie trwają negocjacje z innymi sieciami.

Produkcja zupek odbywa się w strefie wolnego handlu Jebel Ali w Dubaju.

Joanna Hamdan 5647 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.