Penelope Cruz dobrze przysłużyła się Karmi

Po latach spadków w ub.r. sprzedaż tej marki wzrosła o 11 proc. Dlatego producent zamierza kontynuować reklamy z aktorką - kontrakt podpisano na trzy lata.

W ub.r. Carlsberg Polska, producent piwa m.in. pod marką Karmi, zatrudnił do jej reklam światowej sławy hiszpańską aktorkę Penelope Cruz. I reklama, i relaunch marki odniosły nadspodziewany sukces - po latach spadków jej sprzedaż w zeszłym roku wzrosła o 11 proc. ilościowo.

Tomasz Bławat, prezes Carlsberg Polska, nie ukrywa, że oprócz samego wzrostu wolumenu producenta cieszy ten wzrost, gdyż Karmi jest produktem stosunkowo wysokomarżowym, ponieważ ma symboliczną zawartość alkoholu 0,5 proc., firma płaci znikomy podatek akcyzowy, cena detaliczna butelki Karmi o pojemności 0,4 l to ok. 3 zł.

Z tych powodów w tym roku Carlsberg będzie kontynuował reklamy Karmi z Penelope Cruz, zamierza także wprowadzić przynajmniej jeden nowy wariant smakowy. Jaki, tego jeszcze marketer nie zdradza. Kontrakt reklamowy z aktorką podpisano na trzy lata.

Maciej Burlikowski 36 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.