Największe marki: kampanie i promocje

AA, Cisowianka Perlage, Hochland, Kubuś, Krakus, Królewskie, Lubella Pełne Ziarno, Łowicz, Nivea, Piątnica, Tatra.

  • Wystartowała najnowsza kampania marki AA pod hasłem "Skóra dobrze nastrojona”. Działania reklamowe dedykowane są nowej linii kremów z serii Clinical Lift. Kampania będzie prowadzona w największych stacjach, m.in.: TVN, Polsat, TVP, gdzie pojawi się 15-s spot. Reklamy prasowe znajdą się w czasopismach wydawnictw, m.in. Bauera, Edipresse, Burdy, Agory, Grupy Zwierciadło. Materiały z kampanii będą również elementem podkreślającym udział marki AA w międzynarodowych targach w Bolonii i Dubaju.
  • Cisowianka Perlage z portfolio firmy Polskie Zdroje zostaje jako pierwsza polska marka w historii długoterminowym sponsorem wydarzenia Mille Miglia. To wyścig historycznych samochodów. Mogą brać w nim udział jedynie te modele, które brały udział w historycznych Mille Miglia (od 1927 do 1957 r.). Po raz pierwszy Mille Miglia, wyścig po drogach Włoch Północnych, odbył się w 1927 r. Obecnie rajd ten stał się jednym z najważniejszych wydarzeń w światowym kalendarzu sportów samochodowych.
    Mille Miglia zaczyna się 19 maja i trwa cztery dni.
  • Wystartowała kontynuacja kampanii plastrów topionych sera Hochland pod hasłem „Doskonałe składniki, bez konserwantów”. To już druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w połowie ubiegłego roku. Realizowana będzie do końca kwietnia i obejmie TV, kino, interent, prasę fachową, aktywności PR. Działania będą prowadzone zgodnie z trendem związanym ze zdrowym żywieniem. Plastry topione Hochland zyskały nową, poprawioną recepturę eliminującą konserwanty. Kampanię telewizyjną zaplanowano w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych podczas godzin największej oglądalności. Z kolei reklama w kinach będzie realizowana przy wchodzących na ekrany hitach sezonu. Spoty reklamowe będą emitowane w sieciach Multikino i Cinema City. Działaniom tym będzie towarzyszyło wsparcie 360 stopni, w kilku mediach równolegle, także w internecie, w największych portalach i w prasie. Już wkrótce wystartuje kampania w najpopularniejszych portalach, serwisach społecznościowych, a także serwisach VoD i stronach mobilnych. Przewidziano też działania PR i aktywności w punktach sprzedaży, z towarzyszeniem różnorodnych materiałów POS. W czasie trwania kampanii w sklepach będą dostępne promocyjne opakowania plastrów topionych „8+1” z 1 plastrem gratis.

  • Kubuśw nowej kampanii reklamowej pokazuje momenty dorastania dzieci. Spot pokazuje nie tylko kreatywność najmłodszych, ale także ich przywiązanie do Kubusia, który zawsze im towarzyszy podczas zabawy. W nowym spocie podziwiamy dziecięcą pomysłowość, zaangażowanie oraz niczym nieskrepowaną zabawę, które w połączeniu z bezgraniczną miłością tworzą obraz szczęśliwego dzieciństwa. Podglądamy dzieci w codziennych sytuacjach, w którym towarzyszy im Kubuś – czasami w postaci produktów, a czasami Kubusiowych gadżetów. Reklamie towarzyszy przebój „Be my Baby” The Ronettes, który podkreśla pełne miłości chwile.

    Marka Kubuś jest nieodłącznym elementem życia najmłodszych i wspiera ich w codziennym odkrywaniu świata. Spot z pewnością przywoła wspomnienia najbardziej wzruszających i najśmieszniejszych momentów, dzięki którym bycie rodzicem to nie lada wyzwanie, ale zarazem największe szczęście.

  • W nowym spocie marki Krakus prezentuje ofertę produktów na świąteczny stół. Akcja reklamy toczy się przy wielkanocnym stole. W spocie, obok żurku w kartonie i koncentratu żurku, widzimy również ogórki konserwowe i chrzan tarty. Co więcej, produkty Krakus prezentują się w nowej szacie graficznej. Zmiana opakowań podkreśla wysoką jakość i tradycję, która stoi za marką od 1965 roku. Nowe etykiety zwracają uwagę na to, co wyróżnia Krakus – wyjątkowy smak i aromat, staranną selekcję składników oraz dobór odpowiednich przypraw. Kolor granatowy – dominujący i intensywny – podkreśla kompetencje i perfekcję marki.

  • Pod hasłem “Gotowi do świętowania” ruszyła promocyjna loteria piwa Królewskie. Do wygrania jest ponad milion nagród: koszulki meczowe drużyny piłkarskiej Legia Warszawa oraz piwo Królewskie w puszkach 500 ml. Pod hasłem „Gotowi do świętowania” Królewskie przyłącza się do świętowania 100-lecia stołecznego klubu, z którym jako sponsor współpracuje od 2004 r. “Gotowi do świętowania” to loteria typu instant win. Pod kapslami butelek i zawleczkami puszek konsumenci piwa Królewskie mogą znaleźć informację o zdobyciu nagrody w postaci koszulki lub piwa. Koszulki można odbierać w stacjonarnym sklepie klubu Legia FanStore w Warszawie, a piwo w specjalnie oznaczonych sklepach biorących udział w akcji (lista na stronie www.krolewskie.pl). Akcja ruszyła 15 marca i potrwa do połowy listopada. Promocja obowiązuje w województwach: mazowieckie, łódzkie i lubelskie. Loteria jest promowana w punktach sprzedaży (opakowania, dedykowane materiały POS) oraz w Internecie. Uruchomiona została także specjalna infolinia konsumencka. Loteria będzie wspierana również kampanią OOH.

  • Nowa kampania linii makaronów Lubella Pełne Ziarno zwraca uwagę na fakt, że Lubella Pełne Ziarno to podwójna korzyść – nie tylko smakuje wyśmienicie, równie dobrze jak klasyczny makaron, ale też jest źródłem energii i korzyści dla organizmu. Spot przedstawia zadowoloną rodzinę przy stole – wszyscy zajadają się ulubionymi daniami z pełnoziarnistym makaronem. Reklama w animowanej formie pokazuje też benefity płynące z faktu, że makarony Lubella Pełne Ziarno produkowane są z mąki pełnoziarnistej. Zawarte w nich mangan i fosfor wpływają na prawidłowy metabolizm energetyczny. Jednocześnie spot pokazuje, jak smaczny i uniwersalny jest makaron pełnoziarnisty. Dzięki różnym formom, makaron Lubella Pełne Ziarno sprawdzi się w wielu daniach. W nowej kampanii prezentuje się cała gama dostępnych rodzajów: świdry, spaghetti, tagliatelle, kokardki i penne.

  • Zupa pomidorowa to główna bohaterka nowej kampanii marki Łowicz. Łowicz w nowej kampanii wyjaśnia, że ulubiona zupa pomidorowa nie dla wszystkich oznacza to samo – warto zainspirować się trzema pomysłami prezentowanymi w spocie. Kampania podkreśla różnorodność produktów pomidorowych Łowicz i przedstawia szerokie możliwości wykorzystania ich do przygotowania pysznych zup. Koncentrat, przecier i pomidory z puszki – po który z nich sięgnąć? Po każdy – w zależności od tego, jaki efekt chcemy uzyskać na talerzu.

  • Nivea przygotowała kampanię promującą "Męski Niezbędnik Nivea Men" oraz konkurs z nagrodami. Akcja skupia się na asortymencie kosmetyków Nivea Men i skierowana jest do wszystkich mężczyzn, bez względu na ich zainteresowania. W konkursie prowadzonym na www.niveamen.pl uczestnicy nagrody mogą wybrać sobie sami. Kampania wraz z konkursem potrwa cztery tygodnie i jest komunikowana w internecie i telewizji, m.in. w Onet.pl, Wp.pl czy w TVN.

  • Wraz z początkiem marca OSM Piątnica podjęła kolejne działania promocyjne owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem konsumenci mają okazję usłyszeć o wspomnianych produktach za sprawą billboardów sponsorskich, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych tj. TVP 1, TVP 2 oraz TVN. Kampania billboardowa potrwa do 31 marca. 8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się na antenie TVP 2 przy porannym programie Pytanie na śniadanie oraz przy serialach: Rodzinka.pl, Barwy szczęścia, O mnie się nie martw. Spoty emitowane są także w TVP 1 – w wieczornym paśmie kinowym. O owocowych jogurtach typu greckiego mogą usłyszeć również widzowie stacji TVN m.in. przy programach Dzień dobry tvn i Kuchenne rewolucje czy serialu Singielka.

  • Po raz drugi Tatra (Grupa Żywiec) zaprasza konsumentów do udziału w wielkiej loterii promocyjnej „Miliony piw są w Tatrach”. Ogólnopolska akcja wystartowała 15 marca i trwać będzie do połowy października. Do wygrania jest 12 mln puszek 0,5 l piwa Tatra. Kupując jeden z trzech wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne i Tatra Niepasteryzowane) w promocyjnym opakowaniu, wystarczy sprawdzić, czy pod zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Nagrody czekają u sprzedawców w specjalnie oznaczonych sklepach, które biorą udział w promocji. Lista sklepów jest dostępna na stronie marki www.tatra.pl. Każda odebrana w loterii „Miliony piw są w Tatrach” nagroda oznacza też dodatkowe wsparcie od Tatry dla Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Marka od początku istnienia jest związana z górami, a od 8 lat jako oficjalny sponsor współpracuje z GOPR. Akcję promocyjną „Miliony piw są w Tatrach” wspiera kampania telewizyjna w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz dedykowane materiały POS. Uruchomiona zaostała również infolinię konsumencką.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.