Lotte Wedel. Mieszanka Wedlowska

W nowym opakowaniu.

Mieszanka Wedlowska zyskała trzy nowe opakowania, ale także nowe smaki oraz nazwy cukierków. Ponadto produkt po raz pierwszy od wielu lat będzie wspierany dedykowaną kampanią komunikacyjną w głównej mierze opartą o działania realizowane w Internecie w dwóch odsłonach.

W pierwszej części, która rozpocznie się w marcu, dla konsumentów zostanie przygotowana aplikacja internetowa dostępna na wedel.pl, dzięki której będzie można odkryć, który cukierek z Mieszanki Wedlowskiej jest najbardziej zbliżony do jego osobowości. Główną zaś osią kampanii będzie internetowy konkurs z nagrodami, odbywający się w kwietniu, w którym klienci pomogą Wargorrowi przygotować się do imprezy z Mieszanką Wedlowską w roli głównej. Ta część zostanie zrealizowana z udziałem jednego z najpopularniejszych polskich vlogerów. Cała kampania, której głównym hasłem jest „Zamieszaj w towarzystwie”, będzie wspierana działaniami w radio i przestrzeni miejskiej (outdoor).

Mieszanka Wedlowska dostępna w trzech wersjach: w czekoladzie deserowej i mlecznej, a także jako galaretki, od początku roku zyskała nowe opakowania, na których głównym elementem jest miska pełna wedlowskich cukierków. W opakowaniach znajdziemy także nowe smaki: Mocca, Pomarango czy Wiśniony. Inne cukierki zaś zmieniły swoje nazwy, tak aby konsumenci już na pierwszy rzut oka wiedzieli, jaki smak jest ukryty pod oryginalną wedlowską czekoladą. Do portfolio wrócił także kultowy cukierek Irys. Nie zabraknie oczywiście klasyków zarówno w wersji deserowej, jak i mlecznej: Pierrota i Bajecznego.

Joanna Hamdan 5503 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.