OSM Piątnica coraz bliżej 1 mld zł przychodów

Producent z Piątnicy wypracował w 2015 r. 905 mln zł przychodów, czyli o 2 proc. więcej niż rok wcześniej. Zarząd podkreśla, że tak dobre wyniki zostały osiągnięte wbrew niekorzystnym trendom, a nawet załamaniu branży mleczarskiej.

- To dobry wynik biorąc pod uwagę spadkowe tendencje, z jakimi boryka się cała branża mleczarska w Polsce
i Europie. Na światowych rynkach obserwowaliśmy spadki cen większości wyrobów mleczarskich, co spowodowane było m.in. globalną nadpodażą produktów mlecznych – mówi Zbigniew Kalinowski, prezes zarządu OSM Piątnica.

Podkreśla, że OSM Piątnica nieustannie rozbudowuje ofertę, co przekłada się na coraz mocniejszą pozycję firmy na rynku mleczarskim. 

Tylko w 2015 r. Piątnica wprowadziła na sklepowe półki 3-składnikowe jogurty typu greckiego, pierwsze na naszym rynku świeże mleko ekologiczne oraz śmietankowe serki do smarowania w marce premium Milandia. W asortymencie serków wiejskich pojawiły się kolejne smaki - z jagodami oraz z malinami i żurawiną.

Serki Wiejskie z owocami - podobnie jak kefiry i jogurty naturalne - zyskały nowe opakowania oraz odświeżoną szatą graficzną. Wprowadzono do oferty Zsiadłe Mleko oraz klasyczny jogurt naturalny, niezawierający mleka w proszku, w nowym kubku o gramaturze - 330 g.

W 2015 r. Piątnica zaproponowała kupującym pierwszy w historii firmy produkt dedykowany dzieciom – owocowy jogurt Piątuś - bez konserwantów, aromatów, barwników i syropu glukozowo – fruktozowego.

Na ten rok OSM Piątnica planuje wprowadzanie nie tylko kolejnych nowości, ale również uruchomienie pierwszej sprzedaży eksportowej, która do tej pory w firmie nie była realizowana. 

Ilona Mrozowska 2076 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.