SM Mlekpol. Mleczarnia

Nowa linia produktów dla kanału HoReCa.

Pierwsza marka specjalnie dedykowana dla hoteli, restauracji, cateringu. Mleczarnia to tradycyjny smak polskiego mleka doceniany przez najlepszych szefów kuchni.

SM Mlekpol wprowadza linię produktów pod nazwą Mleczarnia. Producent z Grajewa zaczyna od mleka. W dystrybucji pojawią się charakterystyczne, litrowe kartony w kratkę. Najwyższej klasy mleko dostępne będzie w dwóch zawartościach tłuszczu 2% i 3,2%.

Od marek Premium różnić je będzie forma opakowania – kartony bez zakrętki oraz cena dedykowana specjalnie zbiorowemu żywieniu.

 

Joanna Hamdan 4912 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.