Polomarket rusza z programem lojalnościowym

2 marca sieć uruchomiła Polokartę, czyli ogólnopolski program lojalnościowy dla stałych klientów. Jego innowacyjność polega m.in. na przypisaniu karty do konkretnego numeru telefonu komórkowego kupującego.

Polokarta to bezpłatnie wydawana karta lojalnościowa, dzięki której klienci sieci zyskują dostęp do wielu wybranych produktów z każdej kategorii produktowej w obniżonych cenach.

- Do tej pory budowaliśmy lojalność klientów głównie poprzez stałe ulepszanie naszej oferty handlowej i cenowej oraz dopasowywanie jej do potrzeb osób odwiedzających nasze sklepy – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w Polomarkecie. - Ale sama oferta to nie wszystko, dlatego podjęliśmy decyzję o uruchomieniu programu lojalnościowego – dodaje.

Sieć postawiła na unikatowy sposób rejestracji karty, dzięki któremu nie jest konieczne czasochłonne wypełnianie tradycyjnych formularzy. Polokarta zostaje przypisana do konkretnego numeru telefonu komórkowego klienta, podawanego podczas rejestracji karty. Cały proces rejestracji odbywa się za pośrednictwem terminali płatniczych, z autoryzacją i aktywacją karty poprzez sms. Cała operacja nie zajmuje więcej niż 1-2 minuty.

Polomarket tworzy sieć 280 supermarketów, działających zarówno w małych, jak i dużych miejscowościach.

Katarzyna Pierzchała 1264 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.