E.Leclerc ruszył z kampanią

Z początkiem marca wystartowała kampania telewizyjna sieci, której spoty można oglądać w telewizji publicznej.

Kampania prowadzona też będzie w radiu, na profilu E.Leclerc Polska w serwisie Facebook, prasie, firmowych gazetkach, a także na materiałach promocyjnych umieszczonych w sklepach.

W całej tegorocznej kampanii sieć wykorzystuje hasło wizerunkowe „Wiem, że kupuję najtaniej”, które w bezpośredni sposób nawiązuje do podstawowej idei E.Leclerc, zakładającej sprzedaż wysokiej jakości produktów, po jak najniższych możliwych cenach.

Po sukcesie zeszłorocznej kampanii, kiedy E.Leclerc po raz pierwszy wykorzystał telewizję, jako narzędzie komunikacji, firma podjęła decyzję o stałej obecności w tym medium w 2016 roku.

Joanna Hamdan 5503 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.