Kompania Piwowarska. Lech Ice Mojito

Orzeźwienie w kubańskim stylu.

Lech Ice Mojito to najbardziej wyczekiwana nowość tego sezonu. Rześkie, orzeźwiające i kojarzące się z kubańskim klimatem piwo, będzie doskonałym uzupełnieniem znanego i lubianego Lecha Ice Shandy.

Nowość oferowana jest w 500-ml butelkach i puszkach (puszki dostępne również w 4-pakach). Najważniejszym elementem opakowań są limonki i mięta – podstawowe składniki mojito. Na etapie wprowadzenia, na rynku dostępna będzie również limitowana puszka o pojemności 330 ml.

Lech Ice Mojito i Lech Ice Shandy zyskają wsparcie w TV, internecie i w sklepach w całej Polsce. Produkt trafił do sprzedaży 7 marca.

Joanna Hamdan 5639 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.