Lotte Wedel. E.Wedel

Na Wielkanoc.

Tegoroczna Wielkanoc upłynie pod znakiem truskawkowej radości z E.Wedel.

Wielkanocne portfolio zostanie wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni obejmującą działania: telewizyjne, internetowe, OOH oraz niestandardowe. Głównym elementem kampanii są 30-sekundowe spoty, w których pojawi się Wargorr zachęcający do poczucia truskawkowej radości. Spoty, jeden typowo wielkanocny, drugi promujący truskawkowy range wedlowskich produktów, emitowane są od 7 marca w największych stacjach tematycznych oraz ogólnopolskich.

Kampania zyska także wsparcie w Internecie m.in. za pośrednictwem zasięgowej kampanii mediowej, kanałów social media oraz platformy YouTube. Działania prowadzone w Digitalu będą oparte przede wszystkim na interaktywnych i angażujących formatach. Na fanpage’u marki w serwisie Facebook pojawi się wiele niecodziennych atrakcji m.in. minigry. Z kolei zaraz po Wielkanocy zostanie uruchomiony landing page, za pośrednictwem którego Wargorr poprosi internautów o nietypową pomoc.

Dodatkowo w wybranych centrach handlowych w Polsce powstaną specjalne truskawkowe stragany.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.