Big-Active wchodzi w nową kategorię

Marka poszerza portfolio o herbaty czarne.

Big-Active (Herbapol Lublin), który w portfolio miał herbaty zielone, czerwone i warianty funkcjonalne, rozszerza portfolio o herbaty czarne. Nowość trafi na półki sklepowe 11 marca. Wejście marki w ten segment rynku podyktowane jest planami ekspansji oraz rozszerzeniem grupy docelowej konsumentów.

Nowa propozycja będzie dostępna w pięciu wariantach: herbaty liściastej 100 g, ekspresowych 25, 50 i 100 torebek, a także Earl Grey pakowanej po 25 torebek. Znakiem rozpoznawczym Big-Active Pure Ceylon ma być głęboki smak bez sztucznych aromatów - zapewnia producent.

Nowe herbaty będą wsparte reklamą w prasie branżowej, materiałami POS, a także reklamą displayową online.

Katarzyna Woźniak 75 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.