Promocja drobiu z Europy w Azji za ponad 4 mln euro

Krajowa Rada Drobiarstwa - Izba Gospodarcza startuje z realizacją kampanii informacyjno - promocyjnej "Europejski Drób - w Jakości Siła". Celem kampanii jest promocja mięsa drobiowego pochodzącego z Unii Europejskiej na rynkach azjatyckich.

Kampania została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 r. W ramach projektu na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu oraz Chin i Hongkongu promowane będzie europejskie mięso drobiowe - produkowane w systemie QAFP.

Polska jest europejskim liderem w produkcji mięsa drobiowego. - W 2015 r. odnotowaliśmy wzrost o ok. 10 proc. w stosunku do 2014 r., osiągając rekordowy wyniki na poziomie ok. 2,15 mln ton produkcji mięsa drobiowego. W tym czasie na zagraniczne rynki trafiło ok. 850 tys. ton drobiu, czyli w przybliżeniu 40 proc. całkowitej produkcji, co pokazuje jakie znaczenie dla branży ma eksport – mówi Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG.

Działania skierowane będą głównie do odbiorców biznesowych, dlatego osią kampanii staną się działania informacyjne prowadzone podczas najważniejszych wydarzeń targowych na rynkach docelowych. W ramach projektu zaplanowano także szereg aktywności edukacyjnych oraz działań public relations.

Budżet kampanii wynosi ponad 4 mln euro. Projekt jest współfinansowany ze środków UE.

Ilona Mrozowska 1966 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.