Morning Fresh w foliowym opakowaniu

PZ Cussons pracuje nad rozwojem dystrybucji Morning Fresh w foliowym ekonomicznym opakowaniu. Wprowadzona miesiąc temu nowość trafiła już na półki m.in. sieci Tesco i Selgros.

Do tej pory płyn do mycia naczyń Morning Fresh dostępny był w czterech wariantach (Original, Lemon, Apple, Sensitive Aloe Vera) i w dwóch pojemnościach - 450 ml i 900 ml. Miesiąc temu portfolio zostało rozszerzone o opakowanie ekonomiczne.

- Społeczeństwo się zmienia. W coraz większej liczbie domów są już dozowniki, dlatego też wzrasta znaczenie produktów w opakowaniach do przelania. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom – tłumaczy Anna Pajestka, brand manager marek Morning Fresh i Carex.

 Według niej Morning Fresh w foliowym opakowaniu jest innowacją na rynku płynów do naczyń. Do tej pory foliowe opakowania obecne były szczególnie w kategorii mydeł w płynie.

Trwa budowa dystrybucji produktu w nowym opakowaniu. Płyny dostępne są już w sieciach Tesco i Selgros oraz w handlu tradycyjnym. Na razie Morning Fresh występuje w pojemności 900 ml i jednym wariancie - Lemon.

PZ Cussons jest też właścicielem takich marek jak Carex, Luksja, Original Source.

Katarzyna Pierzchała 1178 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.