Atrium otwiera nową część Promenady

Oficjalne otwarcie nowego etapu Atrium Promenada odbędzie się 9 marca.

Od tego momentu klienci będą mogli korzystać z części, która została zaprojektowana jako kontynuacja istniejącego, głównego pasażu i liczy ok. 6 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym ok 3,450 mkw. powierzchni najmu.

Rozbudowa Atrium Promenada rozpoczęła się w 2015 roku. W ramach aktualnych prac budynek zostanie powiększony o około 7 650 mkw. powierzchni najmu – pierwsza część zostanie otwarta w marcu, a druga – jesienią  i będzie oferować łącznie prawie 63 tys. mkw. powierzchni komercyjnej.

Atrium Promenada ma ponad 55 tys. mkw. powierzchni najmu, z czego 13,7 tys. mkw. to powierzchnia biurowa. Oferta centrum to 181 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: przychodnia Enel-Med, delikatesy Alma, salon sportowy Go Sport, fitness klub Jatomi Pure i 13-salowe kino Cinema City.

Wśród głównych najemców centrum znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, KappAhl, Reserved, Sephora, Douglas, The Body Shop, Super-Pharm, Vistula, Venezia, Calzedonia, Intimissimi, United Colors of Benetton, Timberland, Smyk, Simple, Pandora, Mokobelle, Kosmetyczny Instytut Dr Irena Eris, iSpot, Empik oraz Camaieu.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.