Helio. Bakalie Helio

W odświeżonych i ulepszonych opakowaniach.

Teraz bakalie Helio oferowane są w odświeżonych i ulepszonych opakowaniach.

Zmiana stylistyki dotyczy nie tylko dotychczasowych hitów np. śliwek suszonych w opakowaniu 200 g, orzechów nerkowca 80 g, czy daktyli 150 g, ale również nowych pyszności np. jagód goji.

Celem zmiany jest dostarczanie konsumentom czytelnych oraz jasnych informacji o produktach. Ujednolicona szata graficzna pozwoli również na łatwiejszą identyfikację produktów Helio na półce sklepowej. Nowe opakowania nawiązują do promowanej w mediach linii bakalii bez konserwantów Helio Natura.

Wygląd nowych opakowań podkreśla główne wartości marki: lekkość, naturalność, wysoką jakość oraz prozdrowotność. Minimalistyczny design nowych opakowań podkreśla bliskość naturze, a przezroczyste okienko pozwala ocenić konsumentom wielkość i jakość smakołyków.

W opakowaniach zastosowano zamknięcie strunowe dzięki, któremu unikniemy przypadkowego wysypania zawartości, a bakalie zachowają świeżość przez dłuższy okres czasu po ich pierwotnym otwarciu.

Joanna Hamdan 5312 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.