Coraz więcej słodyczy w salonikach Kolportera

Kolporter wprowadza do sprzedaży w swoich salonikach prasowych cztery nowe produkty spożywcze - słodycze i słone przekąski. I zapowiada w najbliższym czasie kolejne nowości.

W lutym br. w ofercie Saloników Prasowych Kolportera znalazły się gumy do żucia z kolekcją naklejek z reprezentantami Polski w piłce nożnej. To produkt firmy Bon Bon Buddies. W tym samym miesiącu do sprzedaży w salonikach trafiły także wafelki „Pryncypałki” i krakersy „Artur”, produkowane przez spółkę Dr Gerard.

Lada moment oferta słodyczy w salonikach Kolportera zostanie wzbogacona o herbatniki maślane „Kubuś” firmy Maspex.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Zarządza także siecią ponad 1000 Saloników Prasowych i salonów Top-Press. Oferuje ponadto kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid, które realizują również płatności i usługi elektroniczne. Zatrudnia w całym kraju ponad tysiąc osób.

 

Katarzyna Pierzchała 1178 Artykuły

W „Handlu” od 2004 r. Europę przemierza dla przyjemności, Polskę w poszukiwaniu sklepów wartych uwagi. Zgłębia handel od podszewki. Puzzlomaniaczka.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.