Największe sieci: nowe placówki

Aldik, Auchan, Bricomarché, Centrum Wina, Delikatesy Premium, Lidl, Media Markt, Nasz Sklep, Piotr i Paweł, Polomarket, Spar.

  • Aldik w Radomiu u zbiegu ulic Królowej Jadwigi i Łokietka na osiedlu Michałów rośnie już budynek drugiego supermarketu Aldik. Pierwszy stoi już przy ul. 11 Listopada 30 i działa od połowy grudnia 2015 r. Nowy Aldik będzie drugim w Radomiu sklepem tej sieci i szóstym w województwie mazowieckim.

  • Auchan w Łodzi. Sklep zlokalizowany jest przy ul. Brzezińskiej 27/29. Placówka ma powierzchnię handlową 6 700 mkw., a do dyspozycji klientów jest 20 kas. Sklep rozbudował swoją ofertę między innymi o bazarek luz.  

  • Bricomarché w Pruszczu Gdańskim oraz w Płocku. Będą to 122. i 123 placówki tej sieci w kraju, 10. w woj. pomorskim i trzecia w woj. mazowieckim. Bricomarché w Pruszczu Gdańskim znajduje się przy ul. Garncarskiej 1, a w Płocku - na ul. Przemysłowej 1. 

  • Centrum Wina w Bydgoszczy. To 23. specjalistyczny sklep sieci rozwijanej przez Grupę Ambra. Centrum Wina znajduje się w bydgoskim Centrum Handlowym Zielone Arkady. Na 60 mkw. oferuje ponad 500 win z całego świata. Na nowych klientów czeka program lojalnościowy Kocham Wino. Jeszcze w tym roku sieć planuje poszerzyć się o drugą lokalizację w Katowicach. 

  • Delikatesy Premium w Krośnie, Janowie Lubelskim, Zakrzówku, Białej Podlaskiej, w miejscowościach Łyszkowice (łódzkie) oraz Stobierna (podkarpackie). Wszystkie te placówki otwarto w końcówce 2015 r. Początek bieżącego roku to start pierwszych Delikatesów Premium na terenie jeszcze stosunkowo nowego oddziału - Szczecin. Delikatesy powstały tu w miejscowości Łobez. Kolejne nowe sklepy pod szyldem Delikatesy Premium uruchomiono w Rybniku (śląskie), Nowym Korczynie (oddział Kraków) i w Terespolu. Placówki należące do GK Specjał rozwijają się też w standardzie sieci Nasz Sklep. Z tym logo pojawiły się dwa nowe sklepy - w Olsztynku i w Żukowie na Pomorzu.

  • Lidl w Legionowie (mazowieckie). 3 marca przy ul. Jagiellońskiej 25 ruszył pierwszy sklep tej sieci w tym mieście. Powierzchnia sali sprzedaży wynosi ok. 1280 mkw., do obsługi zatrudniono 20 osób. Otwarcie przyciągnęło tłumy. Lidl zachęcał nie tylko pokazami kulinarnymi i konkursami, ale również promocyjnymi cenami na wybrane produkty. 
  • Media Markt w Tarnobrzegu. Sklep powstanie w Centrum Handlowym Wszystko dla Domu i zostanie otwarty w drugim kwartale br. Nowy Media Markt w Tarnobrzegu będzie miał powierzchnię całkowitą ponad 1000 mkw. Pracę znajdzie tam 20 osób. Na pierwszą połowę roku Media Markt zapowiada otwarcie jeszcze dwóch placówek: w Tczewie i Puławach.
  • Piotr i Paweł w Radomiu na ul. Mieszka I. Będzie to drugi supermarket tej sieci w Radomiu. Pierwszy zlokalizowany jest na Alei Józefa Grzecznarowskiego. Nowy Piotr i Paweł jest w fazie budowy.

  • Polomarket w Katowicach na ul. Ułańskiej 8. To 283 placówka sieci i jednocześnie 18 na terenie województwa śląskiego. Polomarket znajduje się w nowym budynku wolnostojącym. Powierzchnia handlowa nowego sklepu wynosi ok. 600 mkw. - W 2016 r. przygotowujemy się do ok. 30 otwarć na terenie całej Polski. W najbliższych latach planujemy również wyremontowanie ok. 70 proc. tych placówek, które zbudowane są w starym systemie identyfikacji wizualnej - zapowiada Marek Kmita, dyrektor regionalny sprzedaży w Polomarkecie.
  • Spar w Milczanach. Sklep o powierzchni 290 mkw. zlokalizowany jest przy jednej z głównych ulic w miejscowości. Sklep w Milczanach, podobnie jak pozostałe sklepy Spar, oferuje m.in. produkty marki własnej Spar oraz wprowadzonej w 2013 r. marki Lubię.

Joanna Hamdan 5503 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.