Zboże smakuje i inspiruje

Pod takim hasłem zrealizowany zostanie informacyjno-promocyjny program "Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II" organizowany przez Krajową Federację Producentów Zbóż.

Jest to druga edycja kampanii, w ramach której od lutego do sierpnia prowadzone będą działania edukacyjne mające na celu szerzenie wiedzy na temat produktów zbożowych.

Program przybliży konsumentom poszczególne rodzaje produktów zbożowych: pieczywo, makarony, kasze, mąki i płatki śniadaniowe. W ramach kampanii udostępnione zostaną także przepisy na potrawy, których podstawą będą przetwory zbożowe.

Przez cały okres trwania kampanii działać będzie oficjalny blog programu (www.kfpz.pl), na którym pojawiać się będą praktyczne informacje na temat produktów zbożowych.

Oprócz dedykowanego bloga program obejmować będzie działania z zakresu PR i ATL. Do współpracy zaproszeni zostaną popularni przedstawiciele blogosfery, a także niezależni eksperci. Organizatorzy programu planują również przeprowadzić badanie poziomu wiedzy Polaków na temat zbóż.

Program „Rola pieczywa i przetworów zbożowych w codziennej diecie II” finansowany jest ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych. 

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.