"Chce się Ż" będzie platformą łączącą wszystkie aktywności marki Żywiec w tym roku

Najbliższe plany marki to kampania promująca piwa specjalne, a nieco później projekt Męskie Granie.

"Chce się Ż" będzie platformą łączącą wszystkie aktywności marki Żywiec w tym roku. Pierwszy film reklamowy kampanii "Chce się Ż" ma być początkiem szerokiej komunikacji marki. W najbliższych tygodniach ruszą aktywności związane z piwami typu craft marki Żywiec, które są dziś bardzo ważnym elementem zarówno pod względem sprzedażowym, jak i wizerunkowym dla Żywca.

- Mamy dziś jedną czwartą rynku piwnych specjalności. Gatunki Żywca są wiarygodne dla konsumentów w tym segmencie dzięki wysokiej renomie marki i niewątpliwie najsilniejszych piwnych kompetencjach, ale jednocześnie nie tak drogą jak piwa browarów regionalnych. Bariera wejścia i ryzyko związane z próbowaniem nowego smaku jest dla konsumenta znacznie mniejsze niż w przypadku droższych piw - mówi Izabela Głodek, marketing director marki Żywiec i cydrów.

Kolejne działania marki także wpisane w platformę "Chce się Ż" będą związane z projektem muzycznym Męskie Granie.

Trwają także wciąż aktywności digital, w ramach platformy "Chce się Ż", adresowane głównie do nieco młodszych konsumentów. - "Odczarowanie" i zbliżenie tej marki do ludzi to jeden z celów kampanii. Żywiec jest znany, szanowany, traktowany jako narodowa ikona, ale chcieliśmy go zbliżyć do konsumentów - mówi Izabela Głodek.
Obecna platforma komunikacyjna Żywca to do pewnego stopnia kontynuacja idei zawartej w kampanii "Polski apetyt na życie", która miała premierę w 2013 r. Wtedy też nastąpił relaunch marki, wprowadzono nową szatę graficzną. Jak deklarują przedstawiciele firmy, od tego czasu sprzedaż marki rośnie i dodatkowo jest to jedyny na rynku brand premium notujący długofalowy wzrost.

Tomasz Wygnański 59 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.