Największe marki: kampanie i promocje

Cisowianka, Delecta, Grześki, Hellena, Nivea, Olej Polski, Tymbark, Wiejskie Ziemniaczki, Zott Natur, Żubr.

  • Od stycznia Polskie Zdroje, właściciel marki Cisowianka, wspierają UNICEF w realizacji ich programów wodnych, które mają na celu zwiększenie dostępu do sprawdzonych źródeł wody pitnej w najbiedniejszych regionach świata oraz w miejscach katastrof humanitarnych. Od 1 marca Polskie Zdroje rozpoczynają kampanię bilbordową informującą o współpracy Cisowianki z UNICEF. Bilbordy mają również na celu zachęcenie do włączenia się do wspólnej akcji Cisowianki i UNICEF. Bilbordy zostaną zawieszone na 1500 tablicach w całej Polsce. Kampania potrwa jeden miesiąc. Informacja na temat kwoty zebranej i liczby pomp, którą można za tę kwotę zakupić na stronie www.cisowianka.pl/unicef.

  • Z początkiem marca Delecta (Bakalland) wystartowała z kampanią reklamową „Prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki, obejmującą odświeżone logo, nowe hasło i zmienione graficznie opakowania. Re-launch marki, obejmujący lifting logotypu, wprowadzenie hasła „Prosto z serca” oraz zmianę estetyki opakowań, ma na celu wzbogacenie wizerunku o nowe wartości. Nowe wartości marki komunikują 4 spoty reklamowe. Integralnym elementem re-launchu marki są nowe opakowania, wprowadzane stopniowo od  początku roku. Do wczesnej jesieni na sklepowych półkach powinien znaleźć się pełny asortyment Delecty w nowej odsłonie. 

  • Grześki (Colian) startują z kolejną odsłoną aktywności opartych na haśle „Dziecku odmówisz?”. Z początkiem marca ruszyła ogólnopolska loteria promocyjna marki, w której codziennie przez dwa miesiące do wygrania będą nagrody o łącznej wartości prawie 450 tys. zł. Na wielbicieli chrupiących wafelków czeka: 61 wyjazdów do parku rozrywki w Niemczech, 61 kamer GoPro Hero i 6 100 biletów do Multikina. Promocją objęte są wafelki marki Grześki w specjalnych opakowaniach, zawierających kod loteryjny. Aby wziąć udział w akcji należy dokonać zakupu produktu loteryjnego oraz zarejestrować kod z opakowania na stronie www.dzieckuodmowisz.pl. Loteria „Dziecku odmówisz?” uzyska wsparcie reklamowe. Działania obejmą: telewizję, Internet, prasę branżową oraz kina sieci Multikino. Kampania TV będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat i stacjach tematycznych. Działania w Internecie obejmą kampanię odsłonową oraz serwisy YouTube, VoD, Facebook i Instagram. Grześki otrzymają także pełne wsparcie handlowe w punktach sprzedaży (materiały POS, ekspozycje, bilbordy). Kampania potrwa do końca kwietnia.

  • Na antenę Telewizji Polsat powraca największe muzyczne widowisko – Must Be The Music. Sponsorem show jest producent kultowej Oranżady Hellena. Impulsowy format zapewnia szybkie orzeźwienie wszystkim spragnionym uczestnikom. W tym sezonie marka silnie zaznacza swój imprezowy charakter i unikalność. Indywidualizm podkreśla szukając muzycznych talentów w całej Polsce.
  • Nivea wprowadza nowe szampony i odżywki Nivea Repair & Targeted Care i wspiera je reklamowo. W ramach akcji kobiety będą mogły poznać działanie tych produktów i zgłosić się do ich testowania. Aby móc przetestować jeden z 400 zestawów kosmetyków, należy obejrzeć krótki film o regeneracji włosów, a następnie rozwiązać quiz na stronie www.nivea.pl i odpowiedzieć na zadane pytanie. Kampania jest prowadzona także w serwisach Wizaz.pl oraz Ofeminin.pl, gdzie na Polki czeka dodatkowo po 100 zestawów kosmetyków. Ponadto do udziału w akcji zaproszone zostały trzy blogerki modowo-stylizacyjne: Anwen, Stylizacje Hairstyles oraz Glampaula.
  • Ruszyły wiosenne działania wizerunkowe marki Olej Polski. Kampania realizowana jest na zlecenie producenta Oleju Polskiego, spółki Komagra, należącej do Grupy BZK. Działania opierają się na spotach telewizyjnych prezentujących walory oleju jako niezbędnego składnika zdrowych i smacznych dań. Tym razem marka nawiązuje do świąt wielkanocnych. Aktywności w telewizji wspiera cykl advertoriali w prasie kobiecej.
  • By uczcić swoje 80-lecie, Tymbark stworzył specjalną linię soków 100% Tłoczonych z Jabłek: Champion, Antonówka i Jonagold. W nowej kampanii marki poznajemy natomiast sekrety 80-letniej tradycji. Animowany spot w prosty i humorystyczny sposób przedstawia historię tłoczenia w Tymbarku i proces pracy ekspertów. 
  • Od początku lutego dostępne są na rynku promocyjne opakowania chipsów Wiejskie Ziemniaczki. W opakowaniach opatrzonych banderolą promocyjną konsument znajdzie kod, który upoważnia do wzięcia udziału w promocji Przebojowe Spotkania z Wiejskimi Ziemniaczkami. Od 1 marca do 26 kwietnia konsumenci mogą rejestrować swoje kody na platformie konkursowej na stronie www.ising.pl. Zadanie konkursowe polega na najlepszym, najbardziej dokładnym odtworzeniu wybranej przez siebie piosenki, a do wygrania są: 3 zestawy do karaoke i 3 kartony Wiejskich Ziemniaczków w każdym z 8 tygodni trwania promocji. Konkursowi towarzyszy wsparcie w mediach – sponsoring programu Jaka to Melodia, kampania radiowa w RMF FM i RMF z Klasą. Wsparcie telewizyjne i radiowe dopełni i wzmocni kampania banerowa w internecie. Produkty promocyjne dostępne będą do wyczerpania zapasów. Więcej informacji i regulamin promocji na www.wiejskieziemniaczki.pl i na www.ising.pl/wiejskieziemniaczki.
  • Ruszyła nowa kampania śmietany Zott Natur: tradycjonalnie i regionalnie. Od 1 marca firma Zott Polska wprowadza silną kampanię na terenie Łodzi – pod hasłem reklamowym „Łódzka Śmietanka”. Komunikacja skierowana jest do mieszkańców Łodzi i okolic. Celem akcji jest zachęcenie zarówno do zakupu tych konsumentów, którzy już znają śmietanę firmy Zott, jak i tych, którzy dotychczas nie odkryli jej smaku oraz gęstej i gładkiej konsystencji. Niniejsza kampania śmietany Zott Natur nawiązuje do polskich tradycyjnych symboli miasta. Celem zainspirowania konsumentów Zott Polska prezentuje na stronie www.zott-naturalnie.pl przepisy, w których produkty Zott Natur wykorzystywane są do przygotowania dań regionalnych. Użytkownicy strony mogą także dzielić się swoimi rodzinnymi przepisami na dania z danego regionu.
  • Z początkiem marca ruszyła akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry”, w ramach której Żubr rozda 14 milionów piw. Każdy konsument, który pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „Wygrałeś 2 Żubry”, będzie mógł odebrać dwa piwa Żubr. Akcji, która potrwa do czerwca, towarzyszy wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży. Wygraną będzie można odbierać do końca lipca w wybranych sklepach na terenie całego kraju. Sklepy wydające nagrody będą oznaczone naklejką  „Tu odbierz nagrodę”. Lista sklepów wydających nagrody wraz z regulaminem promocji dostępna jest na www.zubr.pl.

Joanna Hamdan 5148 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.