Carrefour przejmuje w Hiszpanii

Grupa Carrefour podpisała umowę z Grupą Eroski. Dotyczy ona nabycia 36 hipermarketów o łącznej powierzchni sprzedaży 235 tys. mkw., a także 8 centrów handlowych oraz 22 stacji benzynowych zlokalizowanych w sąsiedztwie sklepów.

Dzięki przejęciu Carrefour wzmocni swoją pozycję w segmencie spożywczym i będzie mógł dalej rozwijać swoją sieć sklepów. Placówki sieci pojawią się w 27 nowych miastach.

Nabycie sklepów jest uzależnione od warunków, w tym zgody odpowiednich hiszpańskich organów antymonopolowych.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.