CEDC International. Żubrówka Czarna

Nasz powód do dumy.

Żubrówka Czarna to nowa odsłona legendarnej marki, zawdzięczająca swój niepowtarzalny smak bogactwom pierwotnej natury.

Woda, z której powstaje, czerpana jest z najczystszych źródeł Puszczy Białowieskiej. Wykorzystywana przy produkcji spirytusu, najwyższej jakości pszenica, pochodzi wyłącznie z polskich pól, a jej ziarna są starannie selekcjonowane. Żubrówka Czarna jako jedyna wódka w Polsce, poddawana jest unikalnemu procesowi filtracji węglem drzewnym, w który zamieniły się białowieskie dęby.

Te skarby natury zamknięte są w wyjątkowej, pierwszej na rynku butelce z czarnego, przezroczystego szkła. Smukła butelka z biało-złotym logotypem marki, kontrastującym z czarnym, przezroczystym szkłem butelki, nadają luksusowego charakteru tej wódce. Jej długa szyjka ułatwia precyzyjne nalewanie, a grawery, w kształcie pochodzącej z Puszczy Białowieskiej trawy żubrowej, nawiązują do korzeni marki.

Wprowadzenie na rynek Żubrówki Czarnej jest wspierane ekspozycjami i materiałami POS w sklepach i najlepszych lokalach. Kampania dodatkowo opiera się na działaniach PR oraz komunikacji w mediach społecznościowych i prasie handlowej.

Żubrówka Czarna będzie dostępna będzie w sprzedaży od połowy marca. Rekomendowane ceny w kanale handlu tradycyjnego to: 35,99 zł za 500ml, 46,99 zł za 700 ml i 59,99 zł za 1000 ml.

Joanna Hamdan 5121 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.