Tymbark - MWS. Tymbark

W jubileuszowych opakowaniach.

Tymbark w tym roku obchodzi 80-te urodziny. Z tej okazji w sklepach pojawiły się nowe opakowania soków i napojów. To zapowiedź tegorocznego świętowania, które potrwa cały rok.

Nowe kartony i etykiety Tymbarku zostały tak zaprojektowane, by cieszyć wzrok i poprawiać humor. Cechą charakterystyczną designu jest kolorowa 80-tka, która wyraźnie symbolizuje okrągłą rocznicę urodzin Tymbarku.

Na bocznym panelu opakowań znajdują się krótkie, zabawne historie nawiązujące do tradycji marki i jej specjalizacji. Na frontach opakowań znajdują się z kolei czarno-białe zdjęcia uśmiechniętych ludzi – reprezentują oni wszystkie pokolenia, które tak jak Tymbark kochają życie.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.