Lidl popularniejszy od Biedronki

W 2015 roku (styczeń-listopad) większym zainteresowaniem od strony WWW Biedronki cieszyła się witryna Lidla.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez firmę Gemius, stronę Lidla miesięcznie odwiedziło średnio 2,4 mln użytkowników sieci (10 proc. wszystkich internautów w Polsce). W tym samym czasie na stronę Biedronki weszło średnio 1,6 mln użytkowników (7 proc.).

Wśród internautów odwiedzających strony WWW obu sklepów więcej jest kobiet. Na stronie Biedronka.pl panie stanowią średnio 60 proc. odwiedzających, zaś na stronie Lidl.pl jest to 57 proc.

Choć profile użytkowników obu stron są dość zróżnicowane, nie oznacza to, że internauci na ogół dokonują jednego wyboru. Liczba użytkowników sieci, którzy zdecydowali się odwiedzić strony obu sklepów wynosiła średnio 0,78 mln miesięcznie. Oznacza to, że prawie 50 proc. odwiedzających stronę Biedronka.pl weszło także na stronę Lidla.

Dane pochodzą z ogólnopolskiego badania internetu Megapanel PBI/Gemius realizowanego przez firmę Gemius na zlecenie spółki Polskie Badania Internetu.

Joanna Hamdan 5148 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.