Ibuprom liderem sprzedaży wśród marek OTC

Sprzedaż Ibupromu wzrosła o ponad 6 proc. (YTD XII 2015).

Wartość sprzedaży marki Ibuprom (USP Zdrowie) w okresie XII 2014 - XII 2015 wyniosła 121,6 mln zł, wynika z danych IMS Health (dane YTD XII 2015 dla marek parasolowych wiodących korporacji). Oznacza to wzrost o 6,6 proc.

Za Ibupromem znalazły się marki Voltaren (Novartis) - 115,1 mln zł (+33,3 proc) i Essentiale (Sanofi) - 103 mln zł (+13,2 proc.). Pierwszą piątkę najlepiej sprzedających się marek zamykają Nurofen (Reckitt Benckiser) - 93 mln zł i Gripex (USP Zdrowie) - 90 mln zł (+3,14 proc.).

Maciej Florek 37 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.