Największe marki: kampanie i promocje

Activia, Almette, Carex, Cisowianka, Corega, Tygryski, Velvet, Vitamini, Warka i Żubr.

  • Firma Danone rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla produktu Activia jogurt naturalny i owoce. Celem akcji jest bezpośrednie dotarcie do konsumentów i poinformowanie ich o walorach jogurtu. Do projektu zostało zaproszonych 13 tys. ekspertek ze społeczności Streetcom. Zadaniem ambasadorek będzie między innymi organizowanie spotkań degustacyjnych dla znajomych. W ich trakcie będą opowiadać o produkcie, rozdawać go koleżankom, a także robić zdjęcia i udostępniać je za pomocą aplikacji mobilnej Streetcom, na swoich profilach portali społecznościowych. Kampania potrwa 5 tygodni.
  • Firma Hochland Polska kontynuuje kampanię „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. To druga odsłona nowej kampanii rozpoczętej w czwartym kwartale ubiegłego roku. Kampania będzie prowadzona do czerwca w: telewizji, kinie, prasie oraz internecie, stawiając przede wszystkim na social media: Facebook, Youtube, Instagram, Twitter etc. Uruchomiony został nowy serwis www.Almette.pl, który nie tylko wspiera komunikację „z polskiego mleka i naturalnych składników”, ale także – z pomocą znanego kucharza Davida Gaborioud oraz blogerki kulinarnej Asi Matyjek - inspiruje konsumentów do eksperymentowania z serkami Almette w kuchni.
  • 1 marca marka Carex (PZ Cussons) rozpoczyna promocję konsumencką „Czysta kasa od Carex”. Każdy, kto kupi dowolne dwa produkty marki, zachowa dowód zakupu i zarejestruje swoje zgłoszenie na stronie www.carex.pl weźmie udział w losowaniu nagród pieniężnych. Łączna pula nagród wynosi ponad 130 tys. zł. Każdego dnia można będzie wygrać 8 nagród po 100 zł, co tydzień 5 nagród o wartości 1 000 zł, a dwa razy w miesiącu rozlosowana zostanie nagroda w wysokości 10 000 zł. Promocją objęte są wszystkie produkty Carex: antybakteryjne mydła w płynie (250, 500 i 1000 ml), antybakteryjne żele do rąk oraz chusteczki odświeżające, a także nowość w portfolio marki – żele pod prysznic. To pierwsza ogólnopolska loteria pieniężna organizowana przez markę Carex. Akcja promocyjna potrwa do 30 kwietnia.
  • 1 marca Polskie Zdroje, producent Cisowianki, rozpoczyna kampanię bilbordową informującą o współpracy Cisowianki z UNICEF. Bilbordy mają również na celu zachęcenie ludzi do włączenia się do akcji Cisowianki. Bilbordy zostaną zawieszone na 1500 tablicach w całej Polsce. Kampania potrwa jeden miesiąc. - Liczymy, że dzięki tej kampanii uda nam się w szybkim czasie zebrać zaplanowaną ilość środków potrzebną m.in. na zakup pomp wodnych, które mogą zmienić życie całej społeczności mieszkającej w danym miejscu.- mówi Agata Berndt-Wazelin, PR Manager Polskich Zdrojów. Od stycznia 2016 r. Polskie Zdroje wspierają UNICEF w realizacji ich programów wodnych. 

  • GlaxoSmithKline prowadzi kampanię marki kremu do protez Corega z udziałem Katarzyny Dowbor. Na jej potrzeby przygotowano dwa 30-sekunowe spoty, które emitowane są w telewizji oraz w formie wideo online. Dodatkowym wsparciem jest kampania w wyszukiwarkach.
  • Kampania telewizyjna chrupek Tygryski (TBM) jest pierwszą w historii zarówno marki, jak i firmy.  Emisja spotu potrwa do 13 marca, następnie kampania wsparta zostanie billboardem sponsorskim. Spot można zobaczyć we wszystkich stacjach tematycznych skierowanych do najmłodszych widzów.
  • Partnerem programu "MasterChef Junior" został Velvet, który wspiera małych kucharzy w realizacji zdań. Pomocą będzie im służył papierowy ręcznik Velvet Czysta Biel – Najdłuższy. Obecność marki Velvet Care w programie uzupełnia seria kontekstowych billboardów sponsorskich. Swoje zaangażowanie w program Velvet podkreśli także, przygotowując specjalne opakowania produktów. Wkrótce w sieciach handlowych oraz w handlu tradycyjnym pojawi się seria ręczników papierowych Velvet Czysta Biel – Najdłuższy z logo MasterChef Junior.
  • Tymbark rozpoczął kampanię sponsoringową swojego najnowszego produktu - soków marchwiowo-owocowych Vitamini. Obejmuje ona programy telewizyjne oraz billboardy sponsorskie, które w prostej i niekonwencjonalnej formie prezentują wszystkie zalety marchewkowo-owocowych soków. Vitamini można również zobaczyć na ekranach bankomatów Euronet.
  • Planeta Warka – wymarzony męski świat wykreowany w kampanii reklamowej piwa Warka – odkrywa swoje kolejne atuty. 25 lutego wystartowała emisja drugiego spotu telewizyjnego, prezentującego nową odsłonę idyllicznego życia mężczyzn. Drugi spot z serii prezentuje kolejne sceny z życia na Planecie Warka. Spot emitowany będzie we wszystkich stacjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w prasie, Internecie i mediach społecznościowych.
  • Kompania Piwowarska rusza z nową kampanią swojej sztandarowej marki w segmencie lower mainstream Żubr - "Nie ma jak dwa szybkie Żubry".

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.