Kotaniec: Zamiast majonezu Sos Remulada alb Madziarów

Według Łukasza Kotanieca, członka zarządu firmy Kotaniec, Polacy są coraz bardziej otwarci na nowości. Chętnie sięgają po produkty, które do tej pory nie były im znane, co ułatwia firmie rozszerzać asortyment.

Popyt na sosy i dressingi rośnie. Coraz bardziej zabiegani konsumenci oczekują gotowych rozwiązań. Są wymagający co do jakości i smaku, za który są w stanie więcej zapłacić. Widoczny jest również trend poszukiwania nowych smaków.

- Standardowy ketchup czy majonez jest zastępowany Remuladą [gęsty majonezowy sos z warzywami - przyp. red.], czy sosem Madziarów [ostry sos pomidorowy z dodatkiem papryki chilli, ze słodko-kwaśnym posmakiem - przyp. red.] - stwierdza Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec (dawniej GPH Folwark), producenta sosów Folwark, w tym Sosu czosnkowego, który zdobył certyfikat „Doceń polskie”.

- Nawiązaliśmy współpracę z nowymi kontrahentami zarówno na rynku gastronomicznym, na którym mamy ugruntowaną pozycję, jak również na rynku detalicznym, na którym cały czas skutecznie poszerzamy dystrybucję. Rok 2015 zamknęliśmy oczekiwanym rezultatem - mówi Łukasz Kotaniec.

W tym roku firma zakłada stabilny wzrost sprzedaży, planuje też dywersyfikację asortymentu. - Spodziewamy się i liczymy na to, że ceny surowców, które od jakiegoś czasu rosną, ustabilizują się na właściwym poziomie - dodaje.

Ilona Mrozowska 1832 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.