SPPH "Majonezy" o powrocie do tradycyjnych smaków

- Rok 2015 był dla nas bardzo dobry. Wprowadziliśmy nowy produkt, czyli Majonez Kętrzyński o smaku smażonej cebulki - jedyny taki na rynku, rozszerzyliśmy też sieć dystrybucji - mówi Leszek Kuszczak, szef marketingu Spółdzielni Pracy Produkcyjno-Handlowej "Majonezy".

Przedstawiciel kętrzyńskiej firmy podkreśla, że rynek zimnych sosów cały czas się rozwija. Już nie tylko święta, ale i inne okresy są coraz lepsze pod względem sprzedaży.

- Bardzo cieszy nas fakt, że konsumenci chętnie sięgają po produkty polskich firm i wracają do tradycyjnych smaków. Niewątpliwie, aby utrzymać tę tendencję, trzeba cały czas się rozwijać i inwestować w nowoczesne technologie, podnoszące konkurencyjność - ocenia Leszek Kuszczak, szef marketingu Spółdzielni Pracy Produkcyjno-Handlowej "Majonezy".

Właśnie takie działania zakładają plany firmy na najbliższe miesiące.

 

Ilona Mrozowska 1902 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.