Omenaa Mensah ambasadorką linii Dove Quench Absolute

Prezenterka telewizyjna, autorka książek i bizneswoman, a także właścicielka fundacji Omenaa Foundation została twarzą kampanii nowej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów z portfolio firmy Unilever.

Kampania z udziałem Omenaa Mensah będzie obecna w mediach.

W komunikacji położony jest nacisk nie tylko na benefity produktów, ale również na kanał sprzedaży. Cała seria będzie bowiem dostępna na wyłączność w drogeriach Rossmann.

W ramach zaplanowanych działań powstanie sesja zdjęciowa z udziałem ambasadorki, której efekty będzie można zobaczyć w spotach reklamowych promujących serię Dove Quench Absolute.

 

Joanna Hamdan 5306 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.