Big-Active: Udział herbaty czarnej kurczy się o 1-2 proc. rocznie

- Pomimo, że segment herbat czarnych zagospodarowuje największą część herbacianego tortu, dostrzegamy trendy, które mogą zmienić tę sytuację w 2-3 lata - uważa Krzysztof Beling, senior brand manager marki Big-Active w firmie Herbapol Lublin.

Zdaniem Krzysztofa Belinga, polscy konsumenci coraz chętniej sięgają po nowe, ciekawe połączenia smakowe.

- Jeżeli przyjrzymy się zmianom w podziale procentowym rynku herbat, zauważymy że udział herbat czarnych zmniejsza się o 1 do 2 proc. rocznie. Jednocześnie zyskują herbaty smakowe, a więc: ziołowe, zielone, czerwone, czarne aromatyzowane i owocowe. Wielkość tego segmentu szacuje się na ponad 0,5 mld zł. Najwyższą sprzedaż generują herbaty owocowe i zielone. Big-Active jest liderem tej ostatniej kategorii - mówi Krzysztof Beling, senior brand manager marki Big-Active w firmie Herbapol Lublin.

Już w marcu br. Herbapol Lublin, producent marki Big-Active, zaprezentuje nową linię herbat czarnych oraz Earl Grey: Big-Active Pure Ceylon. - To najwyższej jakości czarna herbata uprawiana, suszona oraz pakowana
w królestwie kamelii – Cejlonie - podkresla Krzyszto Beling. Nowa propozycja będzie dostępna w pięciu wariantach: herbaty liściastej 100 g, ekspresowych: 25, 50 i 100 torebek, a także Earl-Grey pakowanej po 25 torebek.

Ponadto wraz z początkiem lutego ponownie wystartowała kampania reklamowa herbat zielonych marki Big-Active. Działania objęły ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, serwisy VOD, a także reklamę online i promocje konsumenckie.

Działania mediowe uzupełni szeroko zakrojona akcja samplingowa herbat zielonych Big-Active w wygodnych saszetkach ekspresowych. W 8 największych miastach Polski rozdanych zostanie ponad 1 mln sztuk herbat. Celem kampanii jest umocnienie pozycji marki, jako lidera herbat zielonych oraz wzrost świadomości konsumentów w obrębie tego segmentu rynku.

Ilona Mrozowska 2019 Artykuły

W „Handlu” od 2005 r. Blisko tematyki przemysłowej i producenckiej. Właścicielka białej kulki, czyli szynszyli o imieniu Tula.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.