Spar testuje nowy koncept

"Spar dla Domu" to projekt przygotowany wspólnie z firmą Dajar, którego celem jest rozszerzenie tradycyjnej, głównie spożywczej oferty sieci o produkty AGD.

W pilotażowej placówce przy ul. Krakowskiej w Limanowej na powierzchni 200 mkw. wyeksponowano ponad 3 tys. produktów AGD.

Testowe rozszerzenie oferty sklepów Spar to projekt przygotowany wspólnie z firmą Dajar, właścicielem takich marek jak: Ambition, Luminarc, Pyrex, Domotti i Jotta.

W zależności od wyniku testów, sieć nie wyklucza uruchomienia kolejnych stoisk w innych sklepach dysponujących większą salą sprzedaży.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.