Netto partnerem MasterChef Junior

Duńska sieć została partnerem pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior.

Wczoraj na antenie TVN wyemitowany został pierwszy odcinek kulinarnego show – MasterChef Junior. Partnerem programu jest Netto.

Sieć wyposaża spiżarnię i jest dostawcą produktów spożywczych we wszystkich konkurencjach kulinarnych. Zaopatruje uczestników programu w warzywa, owoce oraz produkty marek własnych, takich jak m.in. Miletto (nabiał), Firenze (makarony), Ollineo (oleje), La Campagna (kapary, oliwki) oraz Premieur (artykuły premium).

Netto będzie także partnerem książki z przepisami uczestników programu MasterChef Junior.

W polskiej edycji MasterChef Junior wezmą udział dzieci w wieku 8-13 lat. Jurorami w programie są Michel Moran, Anna Starmach i Mateusz Gessler.

Dotąd program doczekał się edycji w 19 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Australii, Brazylii, Francji oraz Hiszpanii.

Joanna Hamdan 4691 Artykuły

Z redakcją „Handlu” związana od 1996 r. Na rynku FMCG nie umknie jej żadna nowość produktowa, kampania reklamowa ani akcja promocyjna. Pasjonatka podróży stopem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.